Obecnie istnieje wiele banków - jedne z nich się łączą, inne pozostają niezależne. Bez względu na ich staż na rynku jak i pozycję, wszystkie z nich oferują kredyty gotówkowe. O kredytach wiemy z całą pewnością tyle, że musimy je oddać spłacając raty. Czy jednak warto porównywać oferty kredytów gotówkowych? Czy może okazać się, że bank w którym korzystamy z pewnego zakresu usług może mieć gorszą ofertę dla nas niż bank konkurencyjny?

Większość ludzi żyje z przekonaniem, że to ich bank ma dla nich wspaniałą ofertę kredytową. Jeśli bowiem oferta rachunku jest idealna, lokata wysoko oprocentowana, dlaczego w przypadku kredytu miałoby być inaczej?

Więcej…

Kalkulator kredytowyNajczęściej kalkulatory te dostarcza instytucja finansowa, w której ubiegamy się o wsparcie, dostępne są po prostu na stronie albo trzeba ich samodzielnie poszukać, z tym że zwykle nie jest to żaden wielki problem.

W większości przypadków dostępne jest też kredyty mieszkaniowe porównanie, najczęściej tam, gdzie stroną lub informacjami nie opiekuje się żadna konkretna instytucja.

Porównanie zrealizowane na przykład w formie wyraźnej tabeli pozwala łatwo ocenić, która opcja zapewni nam najbardziej korzystne warunki kredytowania i podpowie, na co powinniśmy się porwać. Przypadki, gdy zestawienie okazuje się niezbyt wiarygodne, na szczęście zdarzają się bardzo rzadko.

Więcej…

Odsetki bankowe można podzielić na dwa podstawowe rodzaje: zmienne i stałe oprocentowanie.

Stała stopa oprocentowania kredytu charakteryzuje się tym, iż dane raty przez cały okres spłaty kredytu są na tym samym poziomie, a zmienna stopa oprocentowania kredytu zwykle tu im bliżej końca umowy tym raty i odsetki są mniejsze.

Każdy kredyt zaciągnięty w banku ma zwykle swoje określone warunki, spisane w umowie udzielenia kredytu i tak naprawdę umowa określa ile ma wynosić prowizja, raty, odsetki.

Banki nie ma obowiązku udzielać informacji o podstawach ustalania prowizji i oprocentowania. Albo klient decyduje się na przedstawione warunki albo też nie.

Więcej…
Gadżety reklamowe

Dzień Świętego Walentego daje największe pole do popisu producentom słodyczy, pluszowych serduszek, kartek okolicznościowych i kwiatów. Drobiazgi te wykorzystywane są jako gadżety reklamowe przez wiele firm. Podobną funkcję, z punktu widzenia handlu, pełni dzień kobiet, czy dzień dziecka, a nawet dzień babci i dziadka.

W produkcji gadżetów prym wiodą producenci telefonów komórkowych. Do każdej komórki można kupować różne smycze, kabury, pokrowce, naklejki, stojaczki i wisiorki. Komórkowe gadżety podsuwają konsumentom także producenci żywności, artykułów biurowych i szkolnych.

Gadżety reklamowe rozdawane są na imprezach, które sponsorują lub organizują różne firmy. Nie musi to być nic wartościowego. Gadżetem reklamowym są na przykład papierowe kubeczki, w których kupuje się słodkie napoje gazowane.

Na bardziej wartościowe i trwałe przedmioty, opatrzone logiem naszej ulubionej marki, musimy sobie zapracować. Bardzo często akcje takie skłaniają ludzi do kupienia większej ilości różnych rzeczy. O gadżety takie jak długopisy czy breloczki, nikt się specjalnie nie stara, ale już za ładne szklanki, koszulki z nadrukiem, smycze do telefonów czy podkładki pod mysz, ludzie są w stanie zapłacić, robiąc większe zakupy.

Wiele firm decyduje się na świąteczne gadżety reklamowe, takie jak bombki na choinkę, aniołki, gwiazdki, kartki świąteczne itp. Tradycyjne gadżety takie jak długopisy, czapeczki, kubeczki i breloczki, również dostają na ten czas świąteczną szatę i okolicznościowe nadruki. Święta wielkanocne również są inspiracją do wytwarzania gadżetów reklamowych. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, by na tę okoliczność zamówić pisanki, kurczaczki, zajączki czy całe koszyczki wielkanocne z widocznym logiem firmy. Wielką furorę wśród klientów robią też gadżety reklamowe, związane ze świętem zakochanych, czyli walentynkami, które dołączane są w połowie lutego do wielu produktów.

Prawda jest taka, że gadżety reklamowe przynoszą korzyści nie tylko producentom żywności, kosmetyków, samochodów, bielizny, lekarstw itp. Drobiazgi reklamujące różne marki i usługi, przynoszą też korzyści zakładom, które zajmują się ich wytwarzaniem. Można powiedzieć, że gadżety reklamowe, podwójnie napędzają gospodarkę.

Wiele firm decyduje się na dołączanie małych niespodzianek, do produktów stojących na sklepowych półkach. Do opakowań z kawą, zazwyczaj dołączane są sportowe kubeczki z wesołymi nadrukami lub eleganckie filiżanki. Do zbiorczych opakowań z czekoladami, dokładane są pluszowe maskotki. Do opakowań z kosmetykami, dokładane są miniaturowe butelki lub tubki z innymi specyfikami, tej samej marki. Pomysłów jest tyle ile produktów.

 
Programy dla biznesów sprzedażowych

Programy dla firmObecnie coraz więcej firm inwestuje w ciekawe programy, pozwalające na zwiększenie efektywności pracy. Na pewno pomocne okażą się programy podstawowe, między innymi program do fakturowania,

Sklepy internetowe: dlaczego warto na nie postawić?

Początkowo wzbudzały skrajnych sporo emocji, dziś wiele osób nie potrafi sobie wyobrazić bez nich życia. Sklepy internetowe w ciągu kilku lat stały się dla wielu z nas cennym wsparciem oraz narzędziem, dzięki któremu możemy robić zakupy w szybki, wygodny i oszczędn

Sprzedaż online

Sprzedaż online Sprzedaż kwiatów Specjalne serwisy umożliwiają przesyłanie kwiatów wraz z pozdrowieniami lub życzeniami pod wybrany adres na świecie.

Firmowa strona WWW

Strony internetowe to witryny, na których różni ludzie prezentują różne rzeczy. Każda strona internetowa składa się z dwóch podstawowych części. Pierwszą z nich jest to, co każdy kto na nią wejdzie może zobaczyć na ekranie komputera.