Dotacja z Unii EuropejskiejBądźmy szczerzy ­- każdy z nas chciałby prowadzić swoją działalność gospodarczą, ale nie każdy ma ku temu sprzyjające warunki. Różnie w życiu bywa.

Ktoś może mieć pomysł, ktoś umiejętnie będzie potrafił prowadzić firmę, a ktoś będzie miał tylko sumę pieniędzy wystarczającą na jej założenie... W większości przypadków problemem jest brak środków finansowych. Co zrobić w takiej sytuacji?

Więcej…

W ostatnim czasie zaobserwowano znaczący spadek zysków hipermarketów. Okazuje się, że klienci nie tylko w Polsce coraz chętniej i częściej dokonują zakupów w dyskontach. Popularne dyskonty otwierają coraz to nowe placówki, do których dostęp staje się coraz łatwiejszy.

Jeszcze kilka lat temu, zarówno do dyskontu, jak i hipermarketu klient musiał dojechać, co nie zawsze było dla niego korzystne. Obecnie oba rodzaje sklepów wkraczają nawet do małych miast, są na każdym niemal rogu i opanowują niemal cały handel detaliczny w branży spożywczej. Specjaliści podkreślają, że nie tylko niska cena kieruje wyborem klienta lecz również czas.

Więcej…

Każdy z nas w swoim życiu choć raz przeżywał jakiś kryzys. Zazwyczaj są to nasze małe, prywatne kryzysy, które jednak zawsze zmieniają nasze życie. Czasami też uczestniczymy w kryzysie nieco większym, w kryzysie, który dotyka całe społeczeństwo.

Tak było i tym razem, kiedy w 2007 roku spadł na nas kryzys finansowy. Mimo iż Polska stosunkowo dobrze zniosła trudne czasy, to i tak skutki kryzysu odczuwamy do dziś. Co jednak robić w tych ciężkich czasach, w których większość społeczeństwa nie ma łatwo? Po pierwsze, solidaryzować się.

Więcej…
Gadżety reklamowe

Dzień Świętego Walentego daje największe pole do popisu producentom słodyczy, pluszowych serduszek, kartek okolicznościowych i kwiatów. Drobiazgi te wykorzystywane są jako gadżety reklamowe przez wiele firm. Podobną funkcję, z punktu widzenia handlu, pełni dzień kobiet, czy dzień dziecka, a nawet dzień babci i dziadka.

W produkcji gadżetów prym wiodą producenci telefonów komórkowych. Do każdej komórki można kupować różne smycze, kabury, pokrowce, naklejki, stojaczki i wisiorki. Komórkowe gadżety podsuwają konsumentom także producenci żywności, artykułów biurowych i szkolnych.

Gadżety reklamowe rozdawane są na imprezach, które sponsorują lub organizują różne firmy. Nie musi to być nic wartościowego. Gadżetem reklamowym są na przykład papierowe kubeczki, w których kupuje się słodkie napoje gazowane.

Na bardziej wartościowe i trwałe przedmioty, opatrzone logiem naszej ulubionej marki, musimy sobie zapracować. Bardzo często akcje takie skłaniają ludzi do kupienia większej ilości różnych rzeczy. O gadżety takie jak długopisy czy breloczki, nikt się specjalnie nie stara, ale już za ładne szklanki, koszulki z nadrukiem, smycze do telefonów czy podkładki pod mysz, ludzie są w stanie zapłacić, robiąc większe zakupy.

Wiele firm decyduje się na świąteczne gadżety reklamowe, takie jak bombki na choinkę, aniołki, gwiazdki, kartki świąteczne itp. Tradycyjne gadżety takie jak długopisy, czapeczki, kubeczki i breloczki, również dostają na ten czas świąteczną szatę i okolicznościowe nadruki. Święta wielkanocne również są inspiracją do wytwarzania gadżetów reklamowych. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, by na tę okoliczność zamówić pisanki, kurczaczki, zajączki czy całe koszyczki wielkanocne z widocznym logiem firmy. Wielką furorę wśród klientów robią też gadżety reklamowe, związane ze świętem zakochanych, czyli walentynkami, które dołączane są w połowie lutego do wielu produktów.

Prawda jest taka, że gadżety reklamowe przynoszą korzyści nie tylko producentom żywności, kosmetyków, samochodów, bielizny, lekarstw itp. Drobiazgi reklamujące różne marki i usługi, przynoszą też korzyści zakładom, które zajmują się ich wytwarzaniem. Można powiedzieć, że gadżety reklamowe, podwójnie napędzają gospodarkę.

Wiele firm decyduje się na dołączanie małych niespodzianek, do produktów stojących na sklepowych półkach. Do opakowań z kawą, zazwyczaj dołączane są sportowe kubeczki z wesołymi nadrukami lub eleganckie filiżanki. Do zbiorczych opakowań z czekoladami, dokładane są pluszowe maskotki. Do opakowań z kosmetykami, dokładane są miniaturowe butelki lub tubki z innymi specyfikami, tej samej marki. Pomysłów jest tyle ile produktów.

 
Programy dla biznesów sprzedażowych

Programy dla firmObecnie coraz więcej firm inwestuje w ciekawe programy, pozwalające na zwiększenie efektywności pracy. Na pewno pomocne okażą się programy podstawowe, między innymi program do fakturowania,

Sklepy internetowe: dlaczego warto na nie postawić?

Początkowo wzbudzały skrajnych sporo emocji, dziś wiele osób nie potrafi sobie wyobrazić bez nich życia. Sklepy internetowe w ciągu kilku lat stały się dla wielu z nas cennym wsparciem oraz narzędziem, dzięki któremu możemy robić zakupy w szybki, wygodny i oszczędn