Planowanie domowego budżetu jest bardzo ważną czynnością, która pozwoli nam na lepsze rozplanowanie swoich wydatków. Budżet powinni planować rodzice w porozumieniu z dziećmi, biorąc pod uwagę potrzeby każdego domownika. Pierwsza część planowania budżetu to wpływy do budżetu, czyli zarobki i inne źródła pozyskiwania kapitału.

Podstawą wpływów są oczywiście pensje rodziców czy pensja przynajmniej jednego rodzica. Czasem rodzice pozyskują pieniądze również z innych źródeł, na przykład prac zleconych.

Więcej…

Rozpoczęcie budowy swojego domuWybudowanie własnego domu albo też jego zakup to niewątpliwie podstawowy cel licznej rzeszy osób, aczkolwiek nie wszyscy mają tyle możliwości, ażeby ten plan zrealizować. Dla większości osób dostępnym sposobem otrzymania środków na zbudowanie lub zakup swojego domu jest odpowiednia pożyczka.

Więcej…

Dotacja z Unii EuropejskiejBądźmy szczerzy ­- każdy z nas chciałby prowadzić swoją działalność gospodarczą, ale nie każdy ma ku temu sprzyjające warunki. Różnie w życiu bywa.

Ktoś może mieć pomysł, ktoś umiejętnie będzie potrafił prowadzić firmę, a ktoś będzie miał tylko sumę pieniędzy wystarczającą na jej założenie... W większości przypadków problemem jest brak środków finansowych. Co zrobić w takiej sytuacji?

Więcej…
Handel elektroniczny

Eksplozja Internetu otworzyła drzwi do nowych elektronicznych możliwości dla przedsiębiorstw. Konsumenci są teraz w stanie korzystać z Internetu w różnych celach, takich jak badania naukowe, komunikacja, bankowość internetowa, zakupy.

Rosnący rozwój Internetu, coraz więcej ludzi ciążących z jego dóbr, zmierzających coraz bardziej do intensywnego z niego korzystania, dostępność technologii, dostępność informacji, zdolność do współpracy za pośrednictwem Internetu powodują wzrost handlu elektronicznego.

Wraz z rosnącą liczbą gospodarstw domowych, korzystających z Internetu nastawienie na świat e-commerce, na zakupy online, na inwestycje online, na bankowość internetową stale wzrasta. Jednak nie wszyscy klienci uczestniczą w transakcjach internetowych w ramach boom-u internetowego. Wśród konsumentów nadal istnieją obawy o bezpieczeństwo transakcji i przekazywanie danych osobowych przez Internet.

Jest wielka różnica między liczbą potencjalnych klientów, którzy odwiedzają strony z danym towarem/usługą, a liczbą rzeczywiście zrealizowanych zakupów. Mimo milionów osób, które korzystają z Internetu codziennie z wizytą w różnych witrynach handlowych, liczba konsumentów, którzy dokonali zakupów to tylko kilkanaście procent.

Oczywiste możliwości Internetu obejmują już nie tylko sposoby zbierania informacji lecz między innymi także zakupy produktów lub zakupy świadczenia usług. Zamiast konieczności fizycznego odwiedzenia różnych sklepów, w celu porównania ofert cenowych lub przeglądania ulotek w gazetach konsument za pośrednictwem technologii internetowych jest w stanie wyszukiwać i porównać informacje oraz dokonać elektronicznych transakcji. Niniejszy serwis rzuca światło na szeroki temat zakupów, handlu, bankowości w Internecie.

Różnice wśród konsumentów, którzy preferują zakupy online i tych, którzy preferują zakupy offline można przedstawić w pięciu obszarach:

  • postrzegane ryzyko z zakupów online,
  • doświadczenie z zakupów online,
  • postrzegane korzyści z zakupów online,
  • łatwość zakupów online,
  • postrzegana niepewność zakupy online.

Ta świadomość może zapewnić wgląd w to, co należy zrobić, aby przyciągnąć większą liczbę klientów internetowych. Na podstawie tych obszarów należy ustalić zakres zmian i ulepszeń w działaniach online w celu dostosowania do percepcji potencjalnych klientów.

 
Zakupy na aukcjach internetowych - czy to dobry pomysł?

Jeszcze kilka lat temu zakupy na aukcjach internetowych robili nieliczni użytkownicy Internetu. Obecnie zdecydowana większość deklaruje, że takie zakupy wykonuje co najmniej raz na kwartał. Na najbardziej popularnym portalu au

Internetowe rabaty

Kosmetyczne propozycje Od pewnego czasu popularne stały się strony z okazjami, obniżkami, rabatami. Za określoną kwotę możemy kupić bon, który jest wart o wiele więcej niż cena na to wskazująca. Przykładowo. Za farbowa

Centrum handlowe - wygoda dla klientów

Bardzo popularne stały się w ostatnim czasie wszelkiego rodzaju centra handlowe, skupiające w jednym miejscu punkty handlowe i usługowe o różnym charakterze. Nowoczesne centra handlowe odznaczają się nie tylko funkcjonalnością i wygodą skierowaną do potencjalnych klientów,

Kiedy możemy oddać zakupiony towar?

Według polskiego prawa możemy zwrócić zakupiony towar, gdy: okazał się on wadliwy bądź niezgodny z umową - czyli jeśli w umowie jest napisane, że dany sweter jest np. różowy a w rzeczywistości jest np. czarny