Obecnie istnieje wiele banków - jedne z nich się łączą, inne pozostają niezależne. Bez względu na ich staż na rynku jak i pozycję, wszystkie z nich oferują kredyty gotówkowe. O kredytach wiemy z całą pewnością tyle, że musimy je oddać spłacając raty. Czy jednak warto porównywać oferty kredytów gotówkowych? Czy może okazać się, że bank w którym korzystamy z pewnego zakresu usług może mieć gorszą ofertę dla nas niż bank konkurencyjny?

Większość ludzi żyje z przekonaniem, że to ich bank ma dla nich wspaniałą ofertę kredytową. Jeśli bowiem oferta rachunku jest idealna, lokata wysoko oprocentowana, dlaczego w przypadku kredytu miałoby być inaczej?

Więcej…

Kalkulator kredytowyNajczęściej kalkulatory te dostarcza instytucja finansowa, w której ubiegamy się o wsparcie, dostępne są po prostu na stronie albo trzeba ich samodzielnie poszukać, z tym że zwykle nie jest to żaden wielki problem.

W większości przypadków dostępne jest też kredyty mieszkaniowe porównanie, najczęściej tam, gdzie stroną lub informacjami nie opiekuje się żadna konkretna instytucja.

Porównanie zrealizowane na przykład w formie wyraźnej tabeli pozwala łatwo ocenić, która opcja zapewni nam najbardziej korzystne warunki kredytowania i podpowie, na co powinniśmy się porwać. Przypadki, gdy zestawienie okazuje się niezbyt wiarygodne, na szczęście zdarzają się bardzo rzadko.

Więcej…

Odsetki bankowe można podzielić na dwa podstawowe rodzaje: zmienne i stałe oprocentowanie.

Stała stopa oprocentowania kredytu charakteryzuje się tym, iż dane raty przez cały okres spłaty kredytu są na tym samym poziomie, a zmienna stopa oprocentowania kredytu zwykle tu im bliżej końca umowy tym raty i odsetki są mniejsze.

Każdy kredyt zaciągnięty w banku ma zwykle swoje określone warunki, spisane w umowie udzielenia kredytu i tak naprawdę umowa określa ile ma wynosić prowizja, raty, odsetki.

Banki nie ma obowiązku udzielać informacji o podstawach ustalania prowizji i oprocentowania. Albo klient decyduje się na przedstawione warunki albo też nie.

Więcej…
Handel elektroniczny

Eksplozja Internetu otworzyła drzwi do nowych elektronicznych możliwości dla przedsiębiorstw. Konsumenci są teraz w stanie korzystać z Internetu w różnych celach, takich jak badania naukowe, komunikacja, bankowość internetowa, zakupy.

Rosnący rozwój Internetu, coraz więcej ludzi ciążących z jego dóbr, zmierzających coraz bardziej do intensywnego z niego korzystania, dostępność technologii, dostępność informacji, zdolność do współpracy za pośrednictwem Internetu powodują wzrost handlu elektronicznego.

Wraz z rosnącą liczbą gospodarstw domowych, korzystających z Internetu nastawienie na świat e-commerce, na zakupy online, na inwestycje online, na bankowość internetową stale wzrasta. Jednak nie wszyscy klienci uczestniczą w transakcjach internetowych w ramach boom-u internetowego. Wśród konsumentów nadal istnieją obawy o bezpieczeństwo transakcji i przekazywanie danych osobowych przez Internet.

Jest wielka różnica między liczbą potencjalnych klientów, którzy odwiedzają strony z danym towarem/usługą, a liczbą rzeczywiście zrealizowanych zakupów. Mimo milionów osób, które korzystają z Internetu codziennie z wizytą w różnych witrynach handlowych, liczba konsumentów, którzy dokonali zakupów to tylko kilkanaście procent.

Oczywiste możliwości Internetu obejmują już nie tylko sposoby zbierania informacji lecz między innymi także zakupy produktów lub zakupy świadczenia usług. Zamiast konieczności fizycznego odwiedzenia różnych sklepów, w celu porównania ofert cenowych lub przeglądania ulotek w gazetach konsument za pośrednictwem technologii internetowych jest w stanie wyszukiwać i porównać informacje oraz dokonać elektronicznych transakcji. Niniejszy serwis rzuca światło na szeroki temat zakupów, handlu, bankowości w Internecie.

Różnice wśród konsumentów, którzy preferują zakupy online i tych, którzy preferują zakupy offline można przedstawić w pięciu obszarach:

  • postrzegane ryzyko z zakupów online,
  • doświadczenie z zakupów online,
  • postrzegane korzyści z zakupów online,
  • łatwość zakupów online,
  • postrzegana niepewność zakupy online.

Ta świadomość może zapewnić wgląd w to, co należy zrobić, aby przyciągnąć większą liczbę klientów internetowych. Na podstawie tych obszarów należy ustalić zakres zmian i ulepszeń w działaniach online w celu dostosowania do percepcji potencjalnych klientów.

 
Zakupy na aukcjach internetowych - czy to dobry pomysł?

Jeszcze kilka lat temu zakupy na aukcjach internetowych robili nieliczni użytkownicy Internetu. Obecnie zdecydowana większość deklaruje, że takie zakupy wykonuje co najmniej raz na kwartał. Na najbardziej popularnym portalu au

Internetowe rabaty

Kosmetyczne propozycje Od pewnego czasu popularne stały się strony z okazjami, obniżkami, rabatami. Za określoną kwotę możemy kupić bon, który jest wart o wiele więcej niż cena na to wskazująca. Przykładowo. Za farbowa

Centrum handlowe - wygoda dla klientów

Bardzo popularne stały się w ostatnim czasie wszelkiego rodzaju centra handlowe, skupiające w jednym miejscu punkty handlowe i usługowe o różnym charakterze. Nowoczesne centra handlowe odznaczają się nie tylko funkcjonalnością i wygodą skierowaną do potencjalnych klientów,

Kiedy możemy oddać zakupiony towar?

Według polskiego prawa możemy zwrócić zakupiony towar, gdy: okazał się on wadliwy bądź niezgodny z umową - czyli jeśli w umowie jest napisane, że dany sweter jest np. różowy a w rzeczywistości jest np. czarny