Obecnie istnieje wiele banków - jedne z nich się łączą, inne pozostają niezależne. Bez względu na ich staż na rynku jak i pozycję, wszystkie z nich oferują kredyty gotówkowe. O kredytach wiemy z całą pewnością tyle, że musimy je oddać spłacając raty. Czy jednak warto porównywać oferty kredytów gotówkowych? Czy może okazać się, że bank w którym korzystamy z pewnego zakresu usług może mieć gorszą ofertę dla nas niż bank konkurencyjny?

Większość ludzi żyje z przekonaniem, że to ich bank ma dla nich wspaniałą ofertę kredytową. Jeśli bowiem oferta rachunku jest idealna, lokata wysoko oprocentowana, dlaczego w przypadku kredytu miałoby być inaczej?

Więcej…

Kalkulator kredytowyNajczęściej kalkulatory te dostarcza instytucja finansowa, w której ubiegamy się o wsparcie, dostępne są po prostu na stronie albo trzeba ich samodzielnie poszukać, z tym że zwykle nie jest to żaden wielki problem.

W większości przypadków dostępne jest też kredyty mieszkaniowe porównanie, najczęściej tam, gdzie stroną lub informacjami nie opiekuje się żadna konkretna instytucja.

Porównanie zrealizowane na przykład w formie wyraźnej tabeli pozwala łatwo ocenić, która opcja zapewni nam najbardziej korzystne warunki kredytowania i podpowie, na co powinniśmy się porwać. Przypadki, gdy zestawienie okazuje się niezbyt wiarygodne, na szczęście zdarzają się bardzo rzadko.

Więcej…

Odsetki bankowe można podzielić na dwa podstawowe rodzaje: zmienne i stałe oprocentowanie.

Stała stopa oprocentowania kredytu charakteryzuje się tym, iż dane raty przez cały okres spłaty kredytu są na tym samym poziomie, a zmienna stopa oprocentowania kredytu zwykle tu im bliżej końca umowy tym raty i odsetki są mniejsze.

Każdy kredyt zaciągnięty w banku ma zwykle swoje określone warunki, spisane w umowie udzielenia kredytu i tak naprawdę umowa określa ile ma wynosić prowizja, raty, odsetki.

Banki nie ma obowiązku udzielać informacji o podstawach ustalania prowizji i oprocentowania. Albo klient decyduje się na przedstawione warunki albo też nie.

Więcej…
Marketing bezpośredni - jak wykorzystać testy?

Działania marketingowe mogą przybierać różne formy. Jedną z tych, które cieszą się opinią wyjątkowo skutecznych, jest marketing bezpośredni. Działania marketingowe, które wiążą się z taką formą marketingu, mogą przynieść firmie wiele korzyści.

Marketing, który opiera się na działaniach skierowanych do poszczególnych klientów, nieraz zaskakuje swą skutecznością. Niestety, podejmowane w jego ramach działania nie należą do najłatwiejszych, a brak odpowiedniej wiedzy może stać się przyczyną problemów. By marketing tego typu przynosił tylko dobre rezultaty, warto skupić się na tych działaniach marketingowych, które przynoszą najlepsze efekty.

Wbrew pozorom nie jest to trudne zadanie, a w ustaleniu, jakie działania są najlepsze, pomagają specjalistyczne testy. Co warto o nich wiedzieć? W jaki sposób z testowania może korzystać tak modny marketing bezpośredni?

Testy, badania oraz analizy - oto działania, które we współczesnym marketingu odgrywają bardzo ważną rolę. To dzięki nim można sprawdzić skuteczność oraz efektywność konkretnych działań i dowiedzieć się, w jaki sposób wpływają one na potencjalnych konsumentów. Testy takie pomagają jednocześnie uzyskać informacje na temat tych błędów, które zostały popełnione w zakończonych już kampaniach.

Testowanie to idealne podsumowanie zakończonej kampanii promocyjnej, dzięki czemu można ocenić efekty konkretnych działań. Pozwala to na wyciąganie wniosków na przyszłość oraz na udoskonalenie tych kampanii, które mają zostać przeprowadzone w najbliższym czasie. Proste testy mogą zatem przynieść każdej firmie, która stawia na marketing bezpośredni, wiele korzyści. By działania marketingowe mogły przebiegać możliwie jak najlepiej, wykonuje się trzy rodzaje testów. Pierwsze prowadzone są tuż przed rozpoczęciem kampanii, kolejne prowadzi się już w trakcie jej trwania. Ogromne znaczenie mają też te testy, które wykonuje się w ramach podsumowania całej kampanii. Wyniki takich badań dają wiele cennych informacji, które można w przyszłości wykorzystać w skuteczny sposób.

 
Nowoczesne formy reklamy

Reklamowanie się w Internecie jest jednym z najskuteczniejszych obecnie sposobów na promowanie swojego biznesu na kolejnym polu, jakim jest globalna sieć internetowa. Sposobów na reklamowanie się tam jest naprawdę wiele. Najwa

Reklama w telewizji

W ciągu ostatnich kilkunastu lat udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę w mediach masowych wzrósł z 20% do niemal 30%. W Polsce po reklamę telewizyjną sięgają najczęściej producenci parafarmaceutyków, domy sprzedaży wysyłkowej, a także producenci proszków do pr

Public relations - tworzenie wizerunku

Public relations to swoiste tworzenie dobrego zdania o danej firmie czy osobie. Tworzenie otoczki, przyjaznego wizerunku, jest to działanie mające na celu ułatwić relację czy wzbudzić zainteresowanie. PR w Polce powstał w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku.

Strategia podstawą marketingu

Każdy interes, każda spółka, firma, osoba fizyczna powinna i z całą pewnością ma strategię dzięki której podejmuje odpowiednie kroki i decyzje związane z pozyskaniem nowych konsumentów. Zaczynając swoje działania nie koniecznie m