Obecnie istnieje wiele banków - jedne z nich się łączą, inne pozostają niezależne. Bez względu na ich staż na rynku jak i pozycję, wszystkie z nich oferują kredyty gotówkowe. O kredytach wiemy z całą pewnością tyle, że musimy je oddać spłacając raty. Czy jednak warto porównywać oferty kredytów gotówkowych? Czy może okazać się, że bank w którym korzystamy z pewnego zakresu usług może mieć gorszą ofertę dla nas niż bank konkurencyjny?

Większość ludzi żyje z przekonaniem, że to ich bank ma dla nich wspaniałą ofertę kredytową. Jeśli bowiem oferta rachunku jest idealna, lokata wysoko oprocentowana, dlaczego w przypadku kredytu miałoby być inaczej?

Więcej…

Kalkulator kredytowyNajczęściej kalkulatory te dostarcza instytucja finansowa, w której ubiegamy się o wsparcie, dostępne są po prostu na stronie albo trzeba ich samodzielnie poszukać, z tym że zwykle nie jest to żaden wielki problem.

W większości przypadków dostępne jest też kredyty mieszkaniowe porównanie, najczęściej tam, gdzie stroną lub informacjami nie opiekuje się żadna konkretna instytucja.

Porównanie zrealizowane na przykład w formie wyraźnej tabeli pozwala łatwo ocenić, która opcja zapewni nam najbardziej korzystne warunki kredytowania i podpowie, na co powinniśmy się porwać. Przypadki, gdy zestawienie okazuje się niezbyt wiarygodne, na szczęście zdarzają się bardzo rzadko.

Więcej…

Odsetki bankowe można podzielić na dwa podstawowe rodzaje: zmienne i stałe oprocentowanie.

Stała stopa oprocentowania kredytu charakteryzuje się tym, iż dane raty przez cały okres spłaty kredytu są na tym samym poziomie, a zmienna stopa oprocentowania kredytu zwykle tu im bliżej końca umowy tym raty i odsetki są mniejsze.

Każdy kredyt zaciągnięty w banku ma zwykle swoje określone warunki, spisane w umowie udzielenia kredytu i tak naprawdę umowa określa ile ma wynosić prowizja, raty, odsetki.

Banki nie ma obowiązku udzielać informacji o podstawach ustalania prowizji i oprocentowania. Albo klient decyduje się na przedstawione warunki albo też nie.

Więcej…
Nowoczesne formy reklamy

Reklamowanie się w Internecie jest jednym z najskuteczniejszych obecnie sposobów na promowanie swojego biznesu na kolejnym polu, jakim jest globalna sieć internetowa.

Sposobów na reklamowanie się tam jest naprawdę wiele. Najważniejsze jest posiadanie w Internecie nowoczesnej strony internetowej, która staje się profesjonalną wizytówką naszej firmy.

Powinny się na niej znaleźć wszelkie, niezbędne informacje, pozwalające na zapoznanie się nie tylko z samą firmą, ale również z jej ofertą i wcześniejszymi dokonaniami. Strona powinna być zaprojektowana z dbałością o wszystkie detale, aby była witryną estetyczną, elegancką oraz funkcjonalna. Użytkownik nie może zastanawiać się, gdzie znajdzie dane informacje: wszystko musi być jasne i przejrzyste. Kolejna kwestia to rodzaje informacji, jakie trzeba zamieścić na stronie. Bardzo ważne są dane na temat firmy.

Użytkownik musi wiedzieć, z jakim przedsiębiorstwem ma do czynienia, jak długo istnieje ono na rynku i czym się zajmuje. Niezbędne jest również dokładne rozpisanie oferty firmy. Można także zaproponować odbiorcy zapoznanie się z poprzednimi lub przykładowymi realizacjami, aby mógł on zweryfikować umiejętności danej firmy w określonym zakresie. Kolejna kwestia to dane kontaktowe. Najlepiej podać kilka źródeł kontaktowania się z firmą, aby każdy wybrał to, które najbardziej mu odpowiada. Przyda się adres domowy firmy, adres e-mail, numery telefonów, faksu czy Skype.

Aby strona była prawdziwym narzędziem reklamowym, nie możemy zapomnieć również o jej popularności. Aby witryna była znana wśród odbiorców i zajmowała wysokie lokaty w wyszukiwarkach internetowych, przyda się jej nowoczesne pozycjonowanie. Znakomite efekty przynosi optymalizacja stron pod określone słowa kluczowe. Poleca się ich używanie w tytułach stron i podstron, w nagłówkach czy w tekście, jako wyróżnione frazy. Na stronie głównej frazy mogą być bardziej ogólne. W poszczególnych zakładach strony internetowej przydadzą się nieco bardziej szczegółowe słowa kluczowe.

 
Reklama w telewizji

W ciągu ostatnich kilkunastu lat udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę w mediach masowych wzrósł z 20% do niemal 30%. W Polsce po reklamę telewizyjną sięgają najczęściej producenci parafarmaceutyków, domy sprzedaży wysyłkowej, a także producenci proszków do pr

Public relations - tworzenie wizerunku

Public relations to swoiste tworzenie dobrego zdania o danej firmie czy osobie. Tworzenie otoczki, przyjaznego wizerunku, jest to działanie mające na celu ułatwić relację czy wzbudzić zainteresowanie. PR w Polce powstał w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku.

Strategia podstawą marketingu

Każdy interes, każda spółka, firma, osoba fizyczna powinna i z całą pewnością ma strategię dzięki której podejmuje odpowiednie kroki i decyzje związane z pozyskaniem nowych konsumentów. Zaczynając swoje działania nie koniecznie m

Reklama ukryta

Ukryta reklama nie jest rzadkością wśród rozlicznych koncernów, instytucji. Firmy stosują taki rodzaj reklam dość często, robią to w przypadku gdy reklamy danych produktów w jakimś kraju są zakazane, albo kiedy chcą - za namową spin doktorów, oddziaływać na przekaz podprogo