Mając kłopoty finansowe, od razu do głowy przychodzą nam myśli o pożyczeniu pieniędzy w jeden z ogólnodostępnych sposobów, najlepiej poprzez pożyczkę lub kredyt.

Warto się chwilę zastanowić i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy na pewno potrzebujemy tego, o czym myślimy?

Więcej…

Kredyt można wziąć praktycznie na wszystko. Dziś wiele osób stara się o najprostszy rodzaj kredytu, a mianowicie kredyt gotówkowy. W tym wypadku banko zupełnie nie interesuje się tym, na co przeznaczymy pieniądze. Kredyty gotówkowe mogą obejmować nawet niewielkie kwoty.

Jest to idealne rozwiązanie w momencie, gdy pilnie potrzebujemy pieniędzy na remont mieszkania, sfinansowanie kolonii dla dziecka czy pobytu babci w sanatorium.

Pożyczka gotówkowa tzw. chwilówka przyda się również w momencie wystąpienia jakiś niezaplanowanych wydatków: kupna nowych mebli, wymiany pralki, lodówki, kupna części do samochodu, nowych podręczników dla dzieci, finansowania kosztownego leczenia jakiegoś członka rodziny czy zakupu sprzętu rehabilitacyjnego. W wielu z tych przypadków liczy się przecież czas, a kredyt gotówkowy na dowolny cel można dziś dostać naprawdę bardzo szybko.

Więcej…

Kredyt refinansowy jest kredytem, który umożliwia obniżenie kosztów rat kredytowych. Jeśli ktoś zaciągnął kredyt np. 5 lat temu i zauważył, że osoby obecnie biorące kredyt robią to na znacznie korzystniejszych warunkach przede wszystkim finansowych, wówczas może zdecydować się na kredyt refinansowy, który będzie przeznaczony na spłatę wcześniejszych zobowiązań.

Więcej…
Public relations - tworzenie wizerunku

Public relations to swoiste tworzenie dobrego zdania o danej firmie czy osobie. Tworzenie otoczki, przyjaznego wizerunku, jest to działanie mające na celu ułatwić relację czy wzbudzić zainteresowanie. PR w Polce powstał w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku.

Po upadku komuny, gdzie znaczącą rolę zaczęła odgrywać prywatyzacja, a polityką zaczęły zajmować się wszelaki ugrupowania, pomoc specjalistów od wizerunków była nie odmowna. Wtedy to też powstały pierwsze kierunki na uczelniach wyższych kształcących w tych kierunkach.

Dzisiaj każda duża firma posiada w swoich szeregach wykwalifikowaną osobę na stanowisku pijar owca. Działają oni także na szeroką skalę w polityce czy z osobami, dla których liczy się nienaganny wizerunek. PR łączy się poniekąd z takimi dziedzinami jak marketing czy reklama. Oczywiście w żadnym wypadku nie można postawić między nimi znaku równości lecz sprawny marketing czy reklama korzystają z dobrego wrażenia i pozytywnych emocji jakie budzą zabiegi PR. Pomagają w szybszym dojściu do porozumienia, szybszej reakcji, czy opowiedzenia się za daną stroną.

Skuteczny PR potrafi sprawić, że dana działalności nie będzie musiała zabiegać o nasze względy, ale odwrotnie to my zauważymy potrzebę przynależności w tej działalności i to my będziemy zabiegali o nasze względy. PR umacnia pozycję i stwarza bądź podkreśla wrażenie potęgi. Niestety PR oprócz tej białej pozytywnej strony ma również stronę czarną. Tak samo jak działania pijar-owe mogą pomóc w polepszeniu relacji czy umocnieniu przewagi nad innymi, tak samo potrafią zaszkodzić. Czarny PR jest tak samo obecny jak ten biały. Ma on na celu wprowadzenie zamętu i chaosu wokół danej osoby czy firmy, tak aby oczernić w oczach społeczeństwa i doprowadzić do upadku, degradacji. W środowisku pijar-owym działania oczerniające określane są jako propagandowe. Zazwyczaj dotyczą osób związanych z polityką, a same działania nasilają się w okresie wyborów. Niestety te zabiegi silnie oddziałują na opinię publiczną, a fakty w niej zawarte nie zawsze są zgodne z prawdą, bądź przedstawiane w odpowiednim złym świetle.

 
Nowoczesne formy reklamy

Reklamowanie się w Internecie jest jednym z najskuteczniejszych obecnie sposobów na promowanie swojego biznesu na kolejnym polu, jakim jest globalna sieć internetowa. Sposobów na reklamowanie się tam jest naprawdę wiele. Najwa

Reklama w telewizji

W ciągu ostatnich kilkunastu lat udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę w mediach masowych wzrósł z 20% do niemal 30%. W Polsce po reklamę telewizyjną sięgają najczęściej producenci parafarmaceutyków, domy sprzedaży wysyłkowej, a także producenci proszków do pr

Strategia podstawą marketingu

Każdy interes, każda spółka, firma, osoba fizyczna powinna i z całą pewnością ma strategię dzięki której podejmuje odpowiednie kroki i decyzje związane z pozyskaniem nowych konsumentów. Zaczynając swoje działania nie koniecznie m

Reklama ukryta

Ukryta reklama nie jest rzadkością wśród rozlicznych koncernów, instytucji. Firmy stosują taki rodzaj reklam dość często, robią to w przypadku gdy reklamy danych produktów w jakimś kraju są zakazane, albo kiedy chcą - za namową spin doktorów, oddziaływać na przekaz podprogo