Obecnie istnieje wiele banków - jedne z nich się łączą, inne pozostają niezależne. Bez względu na ich staż na rynku jak i pozycję, wszystkie z nich oferują kredyty gotówkowe. O kredytach wiemy z całą pewnością tyle, że musimy je oddać spłacając raty. Czy jednak warto porównywać oferty kredytów gotówkowych? Czy może okazać się, że bank w którym korzystamy z pewnego zakresu usług może mieć gorszą ofertę dla nas niż bank konkurencyjny?

Większość ludzi żyje z przekonaniem, że to ich bank ma dla nich wspaniałą ofertę kredytową. Jeśli bowiem oferta rachunku jest idealna, lokata wysoko oprocentowana, dlaczego w przypadku kredytu miałoby być inaczej?

Więcej…

Odsetki bankowe można podzielić na dwa podstawowe rodzaje: zmienne i stałe oprocentowanie.

Stała stopa oprocentowania kredytu charakteryzuje się tym, iż dane raty przez cały okres spłaty kredytu są na tym samym poziomie, a zmienna stopa oprocentowania kredytu zwykle tu im bliżej końca umowy tym raty i odsetki są mniejsze.

Każdy kredyt zaciągnięty w banku ma zwykle swoje określone warunki, spisane w umowie udzielenia kredytu i tak naprawdę umowa określa ile ma wynosić prowizja, raty, odsetki.

Banki nie ma obowiązku udzielać informacji o podstawach ustalania prowizji i oprocentowania. Albo klient decyduje się na przedstawione warunki albo też nie.

Więcej…

Kalkulator kredytowyNajczęściej kalkulatory te dostarcza instytucja finansowa, w której ubiegamy się o wsparcie, dostępne są po prostu na stronie albo trzeba ich samodzielnie poszukać, z tym że zwykle nie jest to żaden wielki problem.

W większości przypadków dostępne jest też kredyty mieszkaniowe porównanie, najczęściej tam, gdzie stroną lub informacjami nie opiekuje się żadna konkretna instytucja.

Porównanie zrealizowane na przykład w formie wyraźnej tabeli pozwala łatwo ocenić, która opcja zapewni nam najbardziej korzystne warunki kredytowania i podpowie, na co powinniśmy się porwać. Przypadki, gdy zestawienie okazuje się niezbyt wiarygodne, na szczęście zdarzają się bardzo rzadko.

Więcej…
Rachunkowość firmy

Jak wiadomo wszystkie podmioty gospodarcze muszą prowadzić rachunkowość.

Należy przede wszystkim opodatkować daniny, jak również ustalić poziom zysków, strat, kosztów oraz dodatkowych parametrów. Rachunkowość pełni wiele funkcji w firmach. Podstawową zasadą, którą stosuje się w rachunkowości, jest zgodność wszystkich zaksięgowanych dokumentów ze stanem istniejącym. Jeżeli nie zadbamy o skrupulatne usługi księgowe, to możemy ponieść pewne konsekwencje.

Z tego względu trzeba pamiętać o posiadaniu wszystkich, niezbędnych dokumentów i zdecydować się na biuro rachunkowe, które wszystkiego dopilnuje. Skorzystanie z usług takiego biura to wydatek kilkuset złotych w ciągu miesiąca, a jeśli nasza firma jest mała to ta wartość może spaść nawet do 100 złotych.

Są również przypadki, w których można poradzić sobie ze wszystkim samemu. W sytuacji, gdy prowadzona jest przez nas książka przychodów i rozchodów, to najlepiej poprosić kogoś o pomoc. Może to być mąż, córka bądź żona. Należy jednak dokładnie rozpatrzeć prowadzenie księgowości bez pomocy odpowiedniego biura rachunkowego, ponieważ może się okazać, że jest to dla nas zbyt trudne i będą wiązały się z tym nerwy i problemy.

 
Wirtualne biura

Wirtualne wsparcie małych i dużych firm znacznie zyskuje ostatnio na znaczeniu. Pozwala bowiem na ogromne oszczędności dla przedsiębiorstwa oraz ułatwienie wielu prac procesów, zachodzących w każdej firmie. Coraz

Kancelarie prawne i e-sądy

Kancelaria prawna to firma zajmująca się świadczeniem szeroko pojętych usług związanych z doradztwem prawnym jak również reprezentowaniem swoich klientów czy ich firm przed sądem lub w innych instytucjach. Kancelari

Usługi biura księgowego

Biuro rachunkowe oferuje dziś cały szereg nowoczesnych usług i produktów dla osób indywidualnych i firm. Są to zarówno typowe produkty księgowe jak również usługi kadrowe, płacowe i finansowe. W ramach usług księgowych, biuro rach

Propozycja biura wirtualnego

Właściciele wielu firm poszukują szybkich i nowoczesnych sposobów na pozyskanie jak największych oszczędności. Kosztuje bowiem wszystko: wynajęcie biura, urządzenie go, zatrudnienie pracowników. Jak tu jednak oszczędzić n