Obecnie istnieje wiele banków - jedne z nich się łączą, inne pozostają niezależne. Bez względu na ich staż na rynku jak i pozycję, wszystkie z nich oferują kredyty gotówkowe. O kredytach wiemy z całą pewnością tyle, że musimy je oddać spłacając raty. Czy jednak warto porównywać oferty kredytów gotówkowych? Czy może okazać się, że bank w którym korzystamy z pewnego zakresu usług może mieć gorszą ofertę dla nas niż bank konkurencyjny?

Większość ludzi żyje z przekonaniem, że to ich bank ma dla nich wspaniałą ofertę kredytową. Jeśli bowiem oferta rachunku jest idealna, lokata wysoko oprocentowana, dlaczego w przypadku kredytu miałoby być inaczej?

Więcej…

Kalkulator kredytowyNajczęściej kalkulatory te dostarcza instytucja finansowa, w której ubiegamy się o wsparcie, dostępne są po prostu na stronie albo trzeba ich samodzielnie poszukać, z tym że zwykle nie jest to żaden wielki problem.

W większości przypadków dostępne jest też kredyty mieszkaniowe porównanie, najczęściej tam, gdzie stroną lub informacjami nie opiekuje się żadna konkretna instytucja.

Porównanie zrealizowane na przykład w formie wyraźnej tabeli pozwala łatwo ocenić, która opcja zapewni nam najbardziej korzystne warunki kredytowania i podpowie, na co powinniśmy się porwać. Przypadki, gdy zestawienie okazuje się niezbyt wiarygodne, na szczęście zdarzają się bardzo rzadko.

Więcej…

Odsetki bankowe można podzielić na dwa podstawowe rodzaje: zmienne i stałe oprocentowanie.

Stała stopa oprocentowania kredytu charakteryzuje się tym, iż dane raty przez cały okres spłaty kredytu są na tym samym poziomie, a zmienna stopa oprocentowania kredytu zwykle tu im bliżej końca umowy tym raty i odsetki są mniejsze.

Każdy kredyt zaciągnięty w banku ma zwykle swoje określone warunki, spisane w umowie udzielenia kredytu i tak naprawdę umowa określa ile ma wynosić prowizja, raty, odsetki.

Banki nie ma obowiązku udzielać informacji o podstawach ustalania prowizji i oprocentowania. Albo klient decyduje się na przedstawione warunki albo też nie.

Więcej…
Reklama ukryta

Ukryta reklama nie jest rzadkością wśród rozlicznych koncernów, instytucji. Firmy stosują taki rodzaj reklam dość często, robią to w przypadku gdy reklamy danych produktów w jakimś kraju są zakazane, albo kiedy chcą - za namową spin doktorów, oddziaływać na przekaz podprogowy względem potencjalnych klientów.

Do takich ukrytych przekazów należy między innym reklama alkoholu. Pamiętne reklamy w Polsce to: Wypoczynkowa Turystyka Konna Soplica, czy 10 w skali Beauforta. To przykłady reklamy zabronionych produktów alkoholowych. Acz na co dzień można się spotkać z innym rodzajami ukrytej reklamy.

Do takich należy rozpylanie perfum zapachów w sklepie, albo układanie wiodącej marki produktów na sklepowych półkach, na wysokości oczu. Przykładów rozmaitych jest bez liku, świadczy to tylko o tym jak firmy są zdeterminowane w zdobywaniu klientów. I choć naukowcy coraz więcej wiedzą o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu, wciąż nie jesteśmy w stanie określić jak trafić do klienta na pewno. Ludzie bardzo kombinują i jeśli nie mogą zareklamować czegoś wprost, robią to właśnie za pomocą reklamy ukrytej, którą to jak wiemy nie jest trudno rozszyfrować.

W Polsce prawo nie pozwala na reklamowanie alkoholu, gdyż wiedzą to doskonale i zdają sobie sprawę z tego, iż oglądają to młodzi i niepełnoletni widzowie. Dlatego też prawo takie zabrania reklamowanie alkoholu, choć jak wiemy nie wszyscy na prawo to odpowiednio reagują i zachowują się według praw. Tak czy inaczej dla wielu firm zakaz reklamowania danych produktów mógłby doprowadzić nawet do bankructwa, dlatego też instytucje takie nie mogą sobie pozwolić na coś takiego. Reklama ukryta to jedyne dobre wyjście z tej oto sytuacji, gdyż to właśnie na niej mogą się dorobić i uniknąć kary za złamanie prawa. Jednak trzeba ułożyć do tego dobrą i odpowiednią strategię, by pomysł ten nie okazał się lipny. Zapewne każdy z nas kiedyś spotkał się z taką reklamą i wywołała ona u nas uśmiech na twarzy, dlatego też wielu widzów dobrze ją zapamięta, a to przecież jest najważniejsze.

 
Nowoczesne formy reklamy

Reklamowanie się w Internecie jest jednym z najskuteczniejszych obecnie sposobów na promowanie swojego biznesu na kolejnym polu, jakim jest globalna sieć internetowa. Sposobów na reklamowanie się tam jest naprawdę wiele. Najwa

Reklama w telewizji

W ciągu ostatnich kilkunastu lat udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę w mediach masowych wzrósł z 20% do niemal 30%. W Polsce po reklamę telewizyjną sięgają najczęściej producenci parafarmaceutyków, domy sprzedaży wysyłkowej, a także producenci proszków do pr

Public relations - tworzenie wizerunku

Public relations to swoiste tworzenie dobrego zdania o danej firmie czy osobie. Tworzenie otoczki, przyjaznego wizerunku, jest to działanie mające na celu ułatwić relację czy wzbudzić zainteresowanie. PR w Polce powstał w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku.

Strategia podstawą marketingu

Każdy interes, każda spółka, firma, osoba fizyczna powinna i z całą pewnością ma strategię dzięki której podejmuje odpowiednie kroki i decyzje związane z pozyskaniem nowych konsumentów. Zaczynając swoje działania nie koniecznie m