Kredyt refinansowy jest kredytem, który umożliwia obniżenie kosztów rat kredytowych. Jeśli ktoś zaciągnął kredyt np. 5 lat temu i zauważył, że osoby obecnie biorące kredyt robią to na znacznie korzystniejszych warunkach przede wszystkim finansowych, wówczas może zdecydować się na kredyt refinansowy, który będzie przeznaczony na spłatę wcześniejszych zobowiązań.

Więcej…

Mając kłopoty finansowe, od razu do głowy przychodzą nam myśli o pożyczeniu pieniędzy w jeden z ogólnodostępnych sposobów, najlepiej poprzez pożyczkę lub kredyt.

Warto się chwilę zastanowić i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy na pewno potrzebujemy tego, o czym myślimy?

Więcej…

Kredyt można wziąć praktycznie na wszystko. Dziś wiele osób stara się o najprostszy rodzaj kredytu, a mianowicie kredyt gotówkowy. W tym wypadku banko zupełnie nie interesuje się tym, na co przeznaczymy pieniądze. Kredyty gotówkowe mogą obejmować nawet niewielkie kwoty.

Jest to idealne rozwiązanie w momencie, gdy pilnie potrzebujemy pieniędzy na remont mieszkania, sfinansowanie kolonii dla dziecka czy pobytu babci w sanatorium.

Pożyczka gotówkowa tzw. chwilówka przyda się również w momencie wystąpienia jakiś niezaplanowanych wydatków: kupna nowych mebli, wymiany pralki, lodówki, kupna części do samochodu, nowych podręczników dla dzieci, finansowania kosztownego leczenia jakiegoś członka rodziny czy zakupu sprzętu rehabilitacyjnego. W wielu z tych przypadków liczy się przecież czas, a kredyt gotówkowy na dowolny cel można dziś dostać naprawdę bardzo szybko.

Więcej…
Reklama w telewizji

W ciągu ostatnich kilkunastu lat udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę w mediach masowych wzrósł z 20% do niemal 30%. W Polsce po reklamę telewizyjną sięgają najczęściej producenci parafarmaceutyków, domy sprzedaży wysyłkowej, a także producenci proszków do prania, napojów gazowanych, herbaty oraz margaryny.

Podczas pewnego eksperymentu przeprowadzonego przez Petera Colletta z uniwersytetu w Oxfordzie "wyszło", że widzowie nie oglądają reklamy telewizyjnej, lecz śledzą ją i kierują swoją uwagę głównie na reklamy, które ich zdaniem są najbardziej atrakcyjne. Collett doszedł również do wniosku, że widzowie skupiają się tylko na pierwszych kilku chwilach trwania reklamy, po czym ich uwaga słabnie.

Może to być spowodowane utratą zainteresowania lub świadomą decyzją o niepodawaniu się perswazji. Kolejność reklam emitowanych w danym bloku reklamowym nie jest przypadkowa, gdyż reklama lecąca na samym początku ma największą szansę na to, że zostanie "przyswojona" przez widza. Łatwo się domyśleć, że w najgorszej pozycji znajduje się reklama, która jest emitowana jako ostatnia, ponieważ widz jest już znudzony oglądaniem poprzednich reklam i nie ma ochoty oglądać ich więcej. Według badań w telewizji będzie emitowanych coraz więcej spotów reklamowych, ponieważ reklamy 30 sekundowe są tak samo skuteczne jak reklamy 60 sekundowe, a to doprowadzi do spadku skuteczności oddziaływania pojedynczej reklamy.

Łatwo się więc domyśleć, że częściej będą przygotowywane reklamy 30 sekundowe, więc w danym bloku reklamowym zwolni się sporo czasu antenowego, a co za tym idzie – będzie w nie można dodać więcej nowych reklam. Wykupując reklamę w telewizji warto wziąć pod uwagę fakt, iż skuteczniejsza jest reklama, która zachęca widza do myślenia o danym produkcie i wyobrażenia sobie przez niego, jak ten produkt mógłby się "wpasować" w życie codzienne. Swoje reklamy warto emitować w nietypowych blokach reklamowych, czyli takich, których widz się nie spodziewa, iż za moment pojawią się reklamy. Osoby, które często oglądają telewizję wiedzą w jakim czasie najczęściej są emitowany spoty reklamowe i wykorzystują ten czas na przerwę od oglądania telewizji.

 
Nowoczesne formy reklamy

Reklamowanie się w Internecie jest jednym z najskuteczniejszych obecnie sposobów na promowanie swojego biznesu na kolejnym polu, jakim jest globalna sieć internetowa. Sposobów na reklamowanie się tam jest naprawdę wiele. Najwa

Public relations - tworzenie wizerunku

Public relations to swoiste tworzenie dobrego zdania o danej firmie czy osobie. Tworzenie otoczki, przyjaznego wizerunku, jest to działanie mające na celu ułatwić relację czy wzbudzić zainteresowanie. PR w Polce powstał w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku.

Strategia podstawą marketingu

Każdy interes, każda spółka, firma, osoba fizyczna powinna i z całą pewnością ma strategię dzięki której podejmuje odpowiednie kroki i decyzje związane z pozyskaniem nowych konsumentów. Zaczynając swoje działania nie koniecznie m

Reklama ukryta

Ukryta reklama nie jest rzadkością wśród rozlicznych koncernów, instytucji. Firmy stosują taki rodzaj reklam dość często, robią to w przypadku gdy reklamy danych produktów w jakimś kraju są zakazane, albo kiedy chcą - za namową spin doktorów, oddziaływać na przekaz podprogo