Kredyt refinansowy jest kredytem, który umożliwia obniżenie kosztów rat kredytowych. Jeśli ktoś zaciągnął kredyt np. 5 lat temu i zauważył, że osoby obecnie biorące kredyt robią to na znacznie korzystniejszych warunkach przede wszystkim finansowych, wówczas może zdecydować się na kredyt refinansowy, który będzie przeznaczony na spłatę wcześniejszych zobowiązań.

Więcej…

Mając kłopoty finansowe, od razu do głowy przychodzą nam myśli o pożyczeniu pieniędzy w jeden z ogólnodostępnych sposobów, najlepiej poprzez pożyczkę lub kredyt.

Warto się chwilę zastanowić i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy na pewno potrzebujemy tego, o czym myślimy?

Więcej…

Kredyt można wziąć praktycznie na wszystko. Dziś wiele osób stara się o najprostszy rodzaj kredytu, a mianowicie kredyt gotówkowy. W tym wypadku banko zupełnie nie interesuje się tym, na co przeznaczymy pieniądze. Kredyty gotówkowe mogą obejmować nawet niewielkie kwoty.

Jest to idealne rozwiązanie w momencie, gdy pilnie potrzebujemy pieniędzy na remont mieszkania, sfinansowanie kolonii dla dziecka czy pobytu babci w sanatorium.

Pożyczka gotówkowa tzw. chwilówka przyda się również w momencie wystąpienia jakiś niezaplanowanych wydatków: kupna nowych mebli, wymiany pralki, lodówki, kupna części do samochodu, nowych podręczników dla dzieci, finansowania kosztownego leczenia jakiegoś członka rodziny czy zakupu sprzętu rehabilitacyjnego. W wielu z tych przypadków liczy się przecież czas, a kredyt gotówkowy na dowolny cel można dziś dostać naprawdę bardzo szybko.

Więcej…
Promocja i reklama
Nowoczesne formy reklamy

Reklamowanie się w Internecie jest jednym z najskuteczniejszych obecnie sposobów na promowanie swojego biznesu na kolejnym polu, jakim jest globalna sieć internetowa.

Sposobów na reklamowanie się tam jest naprawdę wiele. Najważniejsze jest posiadanie w Internecie nowoczesnej strony internetowej, która staje się profesjonalną wizytówką naszej firmy.

Więcej…
 
Reklama w telewizji

W ciągu ostatnich kilkunastu lat udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę w mediach masowych wzrósł z 20% do niemal 30%. W Polsce po reklamę telewizyjną sięgają najczęściej producenci parafarmaceutyków, domy sprzedaży wysyłkowej, a także producenci proszków do prania, napojów gazowanych, herbaty oraz margaryny.

Podczas pewnego eksperymentu przeprowadzonego przez Petera Colletta z uniwersytetu w Oxfordzie "wyszło", że widzowie nie oglądają reklamy telewizyjnej, lecz śledzą ją i kierują swoją uwagę głównie na reklamy, które ich zdaniem są najbardziej atrakcyjne. Collett doszedł również do wniosku, że widzowie skupiają się tylko na pierwszych kilku chwilach trwania reklamy, po czym ich uwaga słabnie.

Więcej…
 
Public relations - tworzenie wizerunku

Public relations to swoiste tworzenie dobrego zdania o danej firmie czy osobie. Tworzenie otoczki, przyjaznego wizerunku, jest to działanie mające na celu ułatwić relację czy wzbudzić zainteresowanie. PR w Polce powstał w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku.

Po upadku komuny, gdzie znaczącą rolę zaczęła odgrywać prywatyzacja, a polityką zaczęły zajmować się wszelaki ugrupowania, pomoc specjalistów od wizerunków była nie odmowna. Wtedy to też powstały pierwsze kierunki na uczelniach wyższych kształcących w tych kierunkach.

Więcej…