Dotacja z Unii EuropejskiejBądźmy szczerzy ­- każdy z nas chciałby prowadzić swoją działalność gospodarczą, ale nie każdy ma ku temu sprzyjające warunki. Różnie w życiu bywa.

Ktoś może mieć pomysł, ktoś umiejętnie będzie potrafił prowadzić firmę, a ktoś będzie miał tylko sumę pieniędzy wystarczającą na jej założenie... W większości przypadków problemem jest brak środków finansowych. Co zrobić w takiej sytuacji?

Więcej…

W ostatnim czasie zaobserwowano znaczący spadek zysków hipermarketów. Okazuje się, że klienci nie tylko w Polsce coraz chętniej i częściej dokonują zakupów w dyskontach. Popularne dyskonty otwierają coraz to nowe placówki, do których dostęp staje się coraz łatwiejszy.

Jeszcze kilka lat temu, zarówno do dyskontu, jak i hipermarketu klient musiał dojechać, co nie zawsze było dla niego korzystne. Obecnie oba rodzaje sklepów wkraczają nawet do małych miast, są na każdym niemal rogu i opanowują niemal cały handel detaliczny w branży spożywczej. Specjaliści podkreślają, że nie tylko niska cena kieruje wyborem klienta lecz również czas.

Więcej…

Każdy z nas w swoim życiu choć raz przeżywał jakiś kryzys. Zazwyczaj są to nasze małe, prywatne kryzysy, które jednak zawsze zmieniają nasze życie. Czasami też uczestniczymy w kryzysie nieco większym, w kryzysie, który dotyka całe społeczeństwo.

Tak było i tym razem, kiedy w 2007 roku spadł na nas kryzys finansowy. Mimo iż Polska stosunkowo dobrze zniosła trudne czasy, to i tak skutki kryzysu odczuwamy do dziś. Co jednak robić w tych ciężkich czasach, w których większość społeczeństwa nie ma łatwo? Po pierwsze, solidaryzować się.

Więcej…
Sprzedaż promocyjna prasy

Nadawcy kolorowej prasy, dwoją się i troją, by sprowokować jak największą sprzedaż, swoich tygodników i miesięczników. Jest ich obecnie tyle, że nie wiadomo po co sięgnąć. Po wejściu do salonu prasowego może naprawdę zakręcić się w głowie. Czasy, w których przed kioskami ustawiały się kolejki i wszystkie gazety znikały w ciągu pierwszej godziny sprzedaży, mamy już za sobą.

Dziś kioski i saloniki prasowe, pełne są tytułów, po które nie tylko nikt nie ustawia się w ogonkach ale o sprzedaż których trzeba się specjalnie postarać. Prasa kolorowa, to coś co można kupić wszędzie. Można ją nabywać na stacjach benzynowych, w punktach prasowych, w supermarketach a nawet w wielu małych sklepach spożywczych.

Aby  przyciągnąć klientów do swoich tytułów, nadawcy wszystkich gazet kolorowych, wkładają do nich, różnego rodzaju gadżety reklamowe.

Można tam znaleźć właściwie wszystko. Reklamowe gadżety prasowe to przede wszystkim produkty przeznaczone dla pań. Bardzo często są to próbki różnych kosmetyków: szminek, szamponów, kremów, balsamów do ciała czy perfum. Zdarzają się też o wiele bardziej fantazyjne dodatki, takie jak torby z różnymi nadrukami, biżuteria, elementy galanterii, a nawet obuwie.

Do gadżetów reklamowych, zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Fakt, że ktoś chce nam podarować kubeczek, próbkę kremu lub perfum, maskotkę czy długopis, nie robi na nas już większego wrażenia. Doskonale wiemy, że chodzi o reklamę i nie wzrusza nas to specjalnie. Niekiedy panie atakujące nas z każdej strony i wręczające różne gadżety, męczą nas i irytują. Gadżety reklamowe mogą wyglądać bardzo różnie. Wykonuje się je z plastiku, papieru, drewna, ceramiki, szkła czy tkanin.

Wiele marek decyduje się na to, by w celach reklamowych, wykorzystywać, różne nadarzające się okoliczności. Takimi okolicznościami są na przykład, różnego rodzaju święta. Do reklamowania swoich produktów, dobre są każde święta, zarówno te tradycyjne i zakorzenione w naszej kulturze od setek lat, jak i te zupełnie nowe. Gadżety reklamowe korzystają z każdych świąt: świeckich i religijnych, znanych i mniej znanych. Świętami, przed którymi odnotowuje się największą sprzedaż wszelkiego dobra, są święta Bożego Narodzenia.

 
Programy dla biznesów sprzedażowych

Programy dla firmObecnie coraz więcej firm inwestuje w ciekawe programy, pozwalające na zwiększenie efektywności pracy. Na pewno pomocne okażą się programy podstawowe, między innymi program do fakturowania,

Sklepy internetowe: dlaczego warto na nie postawić?

Początkowo wzbudzały skrajnych sporo emocji, dziś wiele osób nie potrafi sobie wyobrazić bez nich życia. Sklepy internetowe w ciągu kilku lat stały się dla wielu z nas cennym wsparciem oraz narzędziem, dzięki któremu możemy robić zakupy w szybki, wygodny i oszczędn