Mając kłopoty finansowe, od razu do głowy przychodzą nam myśli o pożyczeniu pieniędzy w jeden z ogólnodostępnych sposobów, najlepiej poprzez pożyczkę lub kredyt.

Warto się chwilę zastanowić i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy na pewno potrzebujemy tego, o czym myślimy?

Więcej…

Kredyt można wziąć praktycznie na wszystko. Dziś wiele osób stara się o najprostszy rodzaj kredytu, a mianowicie kredyt gotówkowy. W tym wypadku banko zupełnie nie interesuje się tym, na co przeznaczymy pieniądze. Kredyty gotówkowe mogą obejmować nawet niewielkie kwoty.

Jest to idealne rozwiązanie w momencie, gdy pilnie potrzebujemy pieniędzy na remont mieszkania, sfinansowanie kolonii dla dziecka czy pobytu babci w sanatorium.

Pożyczka gotówkowa tzw. chwilówka przyda się również w momencie wystąpienia jakiś niezaplanowanych wydatków: kupna nowych mebli, wymiany pralki, lodówki, kupna części do samochodu, nowych podręczników dla dzieci, finansowania kosztownego leczenia jakiegoś członka rodziny czy zakupu sprzętu rehabilitacyjnego. W wielu z tych przypadków liczy się przecież czas, a kredyt gotówkowy na dowolny cel można dziś dostać naprawdę bardzo szybko.

Więcej…

Kredyt refinansowy jest kredytem, który umożliwia obniżenie kosztów rat kredytowych. Jeśli ktoś zaciągnął kredyt np. 5 lat temu i zauważył, że osoby obecnie biorące kredyt robią to na znacznie korzystniejszych warunkach przede wszystkim finansowych, wówczas może zdecydować się na kredyt refinansowy, który będzie przeznaczony na spłatę wcześniejszych zobowiązań.

Więcej…
Systemy crm w zarządzaniu relacjami z klientami

Systemy CRMFirma dąży do zaspokojenia potrzeb nabywców. Wszystkie jej działania, które stosuje mają za zadanie wykreować związek jaki zachodzi między firmą a odbiorcą. Zabiegi tego typu to marketing więzi z klientem.

Do działań tym potrzebna jest odpowiednia baza danych, na której oparte są działania marketingowe, jest to tzw. marketing z baz danych.

Wszystkie nowe techniki, które stosuje się do zdobywania i przekazywania informacji przyczyniły się do zmian, a te z kolei pozwoliły na rozwój nowego kierunku zarządzania relacjami z klientami, który został nazwany systemem CRM (customer relationship managment). W praktyce zastosowanie CRM przenosi ciężar działań marketingowych, które zamiast koncentrować się na zdobywaniu nowych klientów, starają się utrzymać dotychczasowych. Zdobywanie nowych klientów wymaga, by firma przeprowadzała intensywne akcje reklamowe i promocje cenowe. Celem CRM jest natomiast zatrzymanie dotychczasowych klientów, których posiada firma. Zadanie to nie należy do najłatwiejszych i wymaga całkowicie innych narzędzi marketingowych. Na marketing więzi z klientem - CRM, składają się takie elementy jak identyfikacja poszczególnych nabywców, wzbogacanie wiedzy o każdym z klientów, nakłanianie do korzystania z produktów i usług, które wykonuje firma, podtrzymywanie kontaktów, a także tworzenie więzi z klientami, których firma uzna za najbardziej atrakcyjnych.

Dla CRM, czyli marketingu więzi z klientem bardzo ważne jest to co dzieje się po tym, jak nabywca kupi swój pierwszy produkt. Zainteresowanie CRM obejmuje więc to, co należy zrobić, by dany klient chciał powtarzać dany zakup w przyszłości. W przeciwieństwie do radia i telewizji, z powodu swojej niebezpośredniej natury, system CRM posiada niewielkie znaczenie przy kształtowaniu świadomości klienta, a także w osiąganiu innych celów komunikacyjnych. Odmiennie niż mass mediach, które mówią do klienta, customer relationship managment wymaga dialogu z klientem. Dlatego w nim mają zastosowanie takie metody jak: telemarketing, poczta bezpośrednia, a także sprzedaż bezpośrednia. Firmy zrozumiały, że zdobycie nowego klienta jest o wiele trudniejsze niż utrzymanie obecnego. To dzięki posiadanym klientom firma uzyskuje udział w rynku. Systemy ww. skupiają się na zatrzymaniu już przyciągniętych klientów. Firma powinna posiadać taki program relacji z klientami, który przyniesie tym klientom o wiele większą satysfakcję niż działania konkurencji.

 
Nowoczesny system informatyczny firmy

Nowoczesny system informatyczny firmySkomputeryzowana firma to dla nas żadna nowość. Komputer nie jest dziś luksusem, ale koniecznością. W prowadzeniu firmy przydaje się w wielu działach, pozwalaj

W jaki sposób można finansować swoją działalność gospodarczą?

finansowanie swojej działalności gospodarczejOsoby rozpoczynające swoją działalność mogą przede wszystkim wykorzystać kredyt dla nowych firm. Jest to oferta wielu banków oraz instytucji pozabankowych, w których można też znaleź

Pozyskanie funduszy unijnych

Fundusze unijneUzyskanie dofinansowania z UE to zabieg, który często przyprawia o zawrót głowy przedsiębiorców. Wiedzą o tym ci, którzy już nieraz o dopłaty z UE się starali.

Zachowania konsumenta

Zachowania konsumentaNa zachowania konsumenta wpływają liczne czynniki. Jednym z nich może być reklama, jednak duży wpływ ma otoczenie społeczno - kulturowe. W jaki sposób wpływa ono na zachowanie konsumenta? Jakie czynniki mają decydujące zn