Obecnie istnieje wiele banków - jedne z nich się łączą, inne pozostają niezależne. Bez względu na ich staż na rynku jak i pozycję, wszystkie z nich oferują kredyty gotówkowe. O kredytach wiemy z całą pewnością tyle, że musimy je oddać spłacając raty. Czy jednak warto porównywać oferty kredytów gotówkowych? Czy może okazać się, że bank w którym korzystamy z pewnego zakresu usług może mieć gorszą ofertę dla nas niż bank konkurencyjny?

Większość ludzi żyje z przekonaniem, że to ich bank ma dla nich wspaniałą ofertę kredytową. Jeśli bowiem oferta rachunku jest idealna, lokata wysoko oprocentowana, dlaczego w przypadku kredytu miałoby być inaczej?

Więcej…

Odsetki bankowe można podzielić na dwa podstawowe rodzaje: zmienne i stałe oprocentowanie.

Stała stopa oprocentowania kredytu charakteryzuje się tym, iż dane raty przez cały okres spłaty kredytu są na tym samym poziomie, a zmienna stopa oprocentowania kredytu zwykle tu im bliżej końca umowy tym raty i odsetki są mniejsze.

Każdy kredyt zaciągnięty w banku ma zwykle swoje określone warunki, spisane w umowie udzielenia kredytu i tak naprawdę umowa określa ile ma wynosić prowizja, raty, odsetki.

Banki nie ma obowiązku udzielać informacji o podstawach ustalania prowizji i oprocentowania. Albo klient decyduje się na przedstawione warunki albo też nie.

Więcej…

Kalkulator kredytowyNajczęściej kalkulatory te dostarcza instytucja finansowa, w której ubiegamy się o wsparcie, dostępne są po prostu na stronie albo trzeba ich samodzielnie poszukać, z tym że zwykle nie jest to żaden wielki problem.

W większości przypadków dostępne jest też kredyty mieszkaniowe porównanie, najczęściej tam, gdzie stroną lub informacjami nie opiekuje się żadna konkretna instytucja.

Porównanie zrealizowane na przykład w formie wyraźnej tabeli pozwala łatwo ocenić, która opcja zapewni nam najbardziej korzystne warunki kredytowania i podpowie, na co powinniśmy się porwać. Przypadki, gdy zestawienie okazuje się niezbyt wiarygodne, na szczęście zdarzają się bardzo rzadko.

Więcej…
Szkolenia marketingowe

Jak wybierać szkolenia marketingowe? Szkolenia tego typu są usługą, która - jak każda inna - może być wykonana lepiej lub gorzej. Ponieważ szkolenia te nie są tanie, warto sprawdzić, kto je prowadzi i czy biorący w nich udział, są z tego zadowoleni.

Opinie na temat takich szkoleń, można znaleźć na forach internetowych. Warto też sprawdzić, czy nazwiska prowadzących są znane, czym zajmują się ci ludzie na co dzień i czy faktycznie są ekspertami w dziedzinie marketingu. Nie warto korzystać ze szkoleń, które kosztują dużo mniej, niż inne proponowane kursy na ten sam temat. Dobra wiedza i dobre jej przekazanie musi kosztować.

Szkolenia marketingowe powinny dawać uczestnikom, teoretyczną wiedzę i praktyczne umiejętności, które będą oni mogli wykorzystać w swojej codziennej pracy. Szkolenia marketingowe nie mogą ograniczać się do wykładów. Najlepsze są te, których znaczną część stanowią zajęcia warsztatowe, czyli trenowanie nowych zachowań i strategii.

Zajęcia interaktywne pamięta się najlepiej i są one treningiem koniecznym do tego, by w swojej pracy naprawdę zastosować rozwiązania i strategie, poznane na zajęciach z ekspertami i trenerami. Szkolenia dla firm w zakresie marketingu powinny być prowadzone przez osoby, które same odniosły sukces i są przykładem sensowności stosowania strategii, o których mówią.

Nasz współpracownik znalazł ofertę w Internecie dotyczącą szkoleń dla pracowników. Jako pierwsza była wymieniona nasza branża, czyli marketing. Nasza firma zajmuje się kampaniami marketingowymi dla kilku większych podmiotów.

Zajmujemy się różnymi rzeczami, od projektowania sloganów reklamowych, ulotek, kampanii na bilbordach czy w Internecie. Według nas, szkolenia dla firm z tego zakresu są bardzo ciekawe. Być może treści tych szkoleń dla firm ułatwiłyby nam pracę, dodały nowej motywacji i weny na dalszą twórczą pracę. W kocu to, czym zajmujemy się w ramach naszych obowiązków to praca oparta na wyobraźni oraz wiedzy o reklamie, o psychologii reklamy.

Szkolenia dla firm w tym zakresie potrafią bardziej motywować, na pewno opierają się na psychologii. Postaramy się nakłonić naszego szefa, aby zorganizował taki kurs. Nasz kolega znalazł dwa warianty szkolenia dla firm. Jeden kurs to bardzo intensywne i szybkie szkolenie, po osiem godzin dziennie, zajęcia odbywają się w dwa dni weekendowe.

Jest do wyboru szkolenie dla firm o treści nieco rozbudowanej o konwersatoria i zajęcia polegające na pracy w grupie. To drugie szkolenie trwa sześć dni. Można je rozłożyć na trzy weekendy po dwa dni lub zrezygnować z dnia pracy w dwa piątki i przeprowadzić sesje dwa razy po trzy dni. To czy szkolenie dla firm z zakresu marketingu i psychologii reklamy będzie przeprowadzone u nas w firmie, zależy od naszego szefa. Oby zechciał zainwestować w nasz rozwój, przecież to również zysk dla niego.

 
English Learning

English Learning to komunikator zapewniający łatwą, szybką i przyjemną naukę języka angielskiego. Przeznaczony jest on dla ludzi, którzy są zabiegani, nie mają czasu na dojazd do szkółek językowych i są zainteresowani nowym, a

Warsztaty z języka obcego dla firmy

Jako istoty dorosłe, które mają stałą pracę, nie często mamy czas przeznaczonym do edukacji języka obcego. Trzeba pamiętać, że znajomość języka obcego czy komunikatywne posługiwanie się choć jednym językiem może okazać się niezwykle pomocne tak w pracy zawodowej jak i

Podnosić swoje kwalifikacje - szkolenia, kursy

Jak podnosić swoje kwalifikacje - szkolenia, kursy W czasach, gdy znalezienie i utrzymanie pracy staje się coraz trudniejsze, niezwykle ważne jest wykazanie się jak największym wachlarzem umiejętności, którymi możemy wyk

Realizacja doskonalenia oraz prezentacji

Organizowanie kursów oraz konferencji bywa często zadaniem kilkufazowym, które trzeba zacząć przygotowywać wiele dni wcześniej. W wielu firmach same osoby zatrudnione zajmują się organizacją szkolenia, wraz z dbaniem o inne szczegóły szkolenia. Coraz częściej właścicie