Obecnie istnieje wiele banków - jedne z nich się łączą, inne pozostają niezależne. Bez względu na ich staż na rynku jak i pozycję, wszystkie z nich oferują kredyty gotówkowe. O kredytach wiemy z całą pewnością tyle, że musimy je oddać spłacając raty. Czy jednak warto porównywać oferty kredytów gotówkowych? Czy może okazać się, że bank w którym korzystamy z pewnego zakresu usług może mieć gorszą ofertę dla nas niż bank konkurencyjny?

Większość ludzi żyje z przekonaniem, że to ich bank ma dla nich wspaniałą ofertę kredytową. Jeśli bowiem oferta rachunku jest idealna, lokata wysoko oprocentowana, dlaczego w przypadku kredytu miałoby być inaczej?

Więcej…

Odsetki bankowe można podzielić na dwa podstawowe rodzaje: zmienne i stałe oprocentowanie.

Stała stopa oprocentowania kredytu charakteryzuje się tym, iż dane raty przez cały okres spłaty kredytu są na tym samym poziomie, a zmienna stopa oprocentowania kredytu zwykle tu im bliżej końca umowy tym raty i odsetki są mniejsze.

Każdy kredyt zaciągnięty w banku ma zwykle swoje określone warunki, spisane w umowie udzielenia kredytu i tak naprawdę umowa określa ile ma wynosić prowizja, raty, odsetki.

Banki nie ma obowiązku udzielać informacji o podstawach ustalania prowizji i oprocentowania. Albo klient decyduje się na przedstawione warunki albo też nie.

Więcej…

Kalkulator kredytowyNajczęściej kalkulatory te dostarcza instytucja finansowa, w której ubiegamy się o wsparcie, dostępne są po prostu na stronie albo trzeba ich samodzielnie poszukać, z tym że zwykle nie jest to żaden wielki problem.

W większości przypadków dostępne jest też kredyty mieszkaniowe porównanie, najczęściej tam, gdzie stroną lub informacjami nie opiekuje się żadna konkretna instytucja.

Porównanie zrealizowane na przykład w formie wyraźnej tabeli pozwala łatwo ocenić, która opcja zapewni nam najbardziej korzystne warunki kredytowania i podpowie, na co powinniśmy się porwać. Przypadki, gdy zestawienie okazuje się niezbyt wiarygodne, na szczęście zdarzają się bardzo rzadko.

Więcej…
Techniki sprzedaży

Sprzedawanie produktów i usług, w gospodarce rynkowej, naprawdę nie jest łatwe. Trudność bierze się stąd, że sprzedających jest więcej niż kupujących, a produkty i usługi oferowane przez tych pierwszych, są bardzo podobne do siebie.

Trzeba więc zastosować techniki sprzedaży, to znaczy zadziałać tak, by nieświadomy niczego klient, sięgnął po ten, a nie inny proszek do prania, kupił właśnie ten napój gazowany, wybrał to, a nie inne masło, zakupił taki a nie inny rower, zegarek czy buty. Najprostsze techniki sprzedaży stosują duże sklepy samoobsługowe.

Kuszą one klientów kilkoma produktami, które są danego dnia tańsze, niż gdzie indziej. Przychodząc po te produkty, kolejni klienci, robią w tym sklepie całe swoje zakupy. Nieco trudniejsze techniki sprzedaży, trzeba zastosować w bezpośrednim kontakcie z klientem. Tu trzeba wiedzieć, jak nawiązać rozmowę, o co spytać, o czym poinformować i co zaproponować. „Kup pan cegłę” to trochę mało, trzeba jeszcze wykazać, że właśnie dziś, i właśnie ta cegła jest potrzebna klientowi, który jeszcze o tym nie wie. Niektóre techniki sprzedaży są po prostu zwykłym manipulowaniem i działają najbardziej przez zaskoczenie.

Ktoś nagle zagradza nam drogę i zaczyna o czymś opowiadać, a my zgadzamy się na coś, zanim jeszcze zdążymy dobrze się nad tym zastanowić. Szkolenia takie mogą być przy okazji spotkaniami integracyjnymi. Jeśli o takie właśnie chodzi, organizuje się je na wyjazdach i łączy z doświadczaniem różnych aktywności, takich jak zabawa czy sport. Integracyjne szkolenia dla firm, mają kolosalne znaczenie dla budowania pozytywnych relacji w zespole i pozytywnego stosunku do firmy. Ludzie lepiej pracują gdy lepiej czują się w swoim miejscu pracy.

Niektórzy z nas pamiętają czasy, w których techniki sprzedaży, nie były w ogóle potrzebne. Działo się tak dlatego, że nie bardzo było co sprzedawać. Na sklepowych półkach znajdowało się znacznie mniej produktów, niż było trzeba. Podaż w ogóle nie równoważyła popytu. Wówczas, zdecydowanie bardziej były potrzebne techniki kupna, bowiem - żeby coś kupić - trzeba było naprawdę nieźle kombinować.

Techniki sprzedaży znajdują zastosowanie właśnie teraz, kiedy ilość proponowanych produktów i usług, przewyższa znacznie potrzeby ich nabywania. Z technikami tymi stykamy się na co dzień, co więcej, podlegamy im, nie mając świadomości całego procesu.

Techniki sprzedaży to, między innymi, promocje, czyli sprzedawanie towarów po obniżonych cenach. Czasami są one prawdziwe, ale często bywa tak, że pierwotna, wysoka cena, wzięta jest właściwie z kosmosu.

Cyfry jednak robią wrażenie i dajemy się ponieść zadowoleniu z udanego zakupu, na którym udało nam się coś zyskać. Bardzo skomplikowane i trudne do rozgryzienia techniki sprzedaży, stosują banki. Oferty pożyczek, lokat i kredytów, na pierwszy rzut oka wydają się bardzo atrakcyjne. W rzeczywistości bywa inaczej, i zanim kupi się taki produkt, trzeba mu się dokładnie przyjrzeć, najlepiej przez lupę.

 
Programy dla biznesów sprzedażowych

Programy dla firmObecnie coraz więcej firm inwestuje w ciekawe programy, pozwalające na zwiększenie efektywności pracy. Na pewno pomocne okażą się programy podstawowe, między innymi program do fakturowania,

Sklepy internetowe: dlaczego warto na nie postawić?

Początkowo wzbudzały skrajnych sporo emocji, dziś wiele osób nie potrafi sobie wyobrazić bez nich życia. Sklepy internetowe w ciągu kilku lat stały się dla wielu z nas cennym wsparciem oraz narzędziem, dzięki któremu możemy robić zakupy w szybki, wygodny i oszczędn

Sprzedaż online

Sprzedaż online Sprzedaż kwiatów Specjalne serwisy umożliwiają przesyłanie kwiatów wraz z pozdrowieniami lub życzeniami pod wybrany adres na świecie.

Firmowa strona WWW

Strony internetowe to witryny, na których różni ludzie prezentują różne rzeczy. Każda strona internetowa składa się z dwóch podstawowych części. Pierwszą z nich jest to, co każdy kto na nią wejdzie może zobaczyć na ekranie komputera.