Dotacja z Unii EuropejskiejBądźmy szczerzy ­- każdy z nas chciałby prowadzić swoją działalność gospodarczą, ale nie każdy ma ku temu sprzyjające warunki. Różnie w życiu bywa.

Ktoś może mieć pomysł, ktoś umiejętnie będzie potrafił prowadzić firmę, a ktoś będzie miał tylko sumę pieniędzy wystarczającą na jej założenie... W większości przypadków problemem jest brak środków finansowych. Co zrobić w takiej sytuacji?

Więcej…

W ostatnim czasie zaobserwowano znaczący spadek zysków hipermarketów. Okazuje się, że klienci nie tylko w Polsce coraz chętniej i częściej dokonują zakupów w dyskontach. Popularne dyskonty otwierają coraz to nowe placówki, do których dostęp staje się coraz łatwiejszy.

Jeszcze kilka lat temu, zarówno do dyskontu, jak i hipermarketu klient musiał dojechać, co nie zawsze było dla niego korzystne. Obecnie oba rodzaje sklepów wkraczają nawet do małych miast, są na każdym niemal rogu i opanowują niemal cały handel detaliczny w branży spożywczej. Specjaliści podkreślają, że nie tylko niska cena kieruje wyborem klienta lecz również czas.

Więcej…

Każdy z nas w swoim życiu choć raz przeżywał jakiś kryzys. Zazwyczaj są to nasze małe, prywatne kryzysy, które jednak zawsze zmieniają nasze życie. Czasami też uczestniczymy w kryzysie nieco większym, w kryzysie, który dotyka całe społeczeństwo.

Tak było i tym razem, kiedy w 2007 roku spadł na nas kryzys finansowy. Mimo iż Polska stosunkowo dobrze zniosła trudne czasy, to i tak skutki kryzysu odczuwamy do dziś. Co jednak robić w tych ciężkich czasach, w których większość społeczeństwa nie ma łatwo? Po pierwsze, solidaryzować się.

Więcej…
Znane programy dla firm

Wiele firm korzysta dziś z nowoczesnych programów, pozwalających na łatwiejsze wykonywanie codziennych czynności oraz usprawnienie ich.

Są programy, które sprawdzą się w praktycznie każdej firmie, jak również aplikacje dedykowane firmom, które zajmują się specyficznym rodzajem działalności. Do tej pierwszej grupy należą programy księgowe, kadrowe, płacowe, programy do sprawnego i nowoczesnego zarządzenia relacjami z klientem jak również programy do fakturowania.

Programy księgowe są nieocenione podczas uzupełniania ksiąg handlowych, w oparciu o które rozlicza się dana firma. Dzięki wykorzystywaniu takich programów można szybciej rozliczać księgi jak i również uniknąć wielu błędów, które często zdarzają się w tego typu dokumentach.

Z kolei programy kadrowe dają nam możliwość prowadzenia profesjonalnych akt osobowych zarówno pracowników jak i klientów. To bardzo wygodne rozwiązanie zarówno dla małych jak i dużych firm. Takie bazy osobowe pozwalają nam na szybki dostęp do interesujących nas informacji praktycznie w każdej chwili. Wiele firm korzysta także w wygodnych programów płacowych, dzięki którym można tworzyć profesjonalne listy płacowe dla każdego pracownika. Gdy w przedsiębiorstwie codzienne wystawiane są faktury, dużym ułatwieniem jest zastosowanie programów do fakturowania.

Dzięki nim można szybciej wystawiać nie tylko faktury, ale również inne dokumenty sprzedaży. Są one drukowane prosto z programu. Bardzo wygodne jest automatyczne wystawianie faktur dla stałych klientów, nie musimy już bowiem wpisywać ich danych, po prostu ściągamy je z programu. Ponadto, wiele przedsiębiorstw marzy o poprawie komunikacji zarówno w firmie jak i między firmom a klientami. W tym mogą pomóc nowoczesne programy do zarządzania relacjami z klientem. Przyczyniają się one zarówno do polepszenia komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie, jak również do szybszego pozyskiwania nowych klientów. Poza tym, na rynku jest wiele programów, które dedykowane są określonym firmom. Spotyka się specjalne aplikacje dla firm transportowych, budowlanych, produkcyjnych czy handlowych.

 
Programy dla przedsiębiorstwa

Programy dla przedsiębiorstwaSporo przedsiębiorstw rozważa, czy wskazane byłoby zainwestowanie w fachowe programy dla biznesu. Współcześnie na rynku występuje sporo różnorodnych aplikacji, wspierających wykonywane działania w dan

System CRM - czy warto?

Zaletą tych systemów jest to, że wiążą działanie wszystkich działów w firmie, aby wszystkie z nich mogły ze sobą pod kątem obsługi klienta jeszcze lepiej współpracować.