Firma

Logistyczna obsługa klienta - definicja, elementy, strategie

Logistyczna obsługa klientaLogistyczna obsługa klienta jest ważnym elementem całego procesu logistycznego w danej firmie. Ma ona wielkie znaczenie dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa. Definicje jej można odnaleźć w różnego rodzaju publikacjach jak i propozycjach literaturowych z zakresu logistyki.

Więcej…

 

Dystrybucja - zarządzanie, rodzaje, logistyka, sieć, kanał

Zarządzanie dystrybucjąWspółczesne przedsiębiorstwo kładzie nacisk na metody dystrybucji wyprodukowanych produktów, ponieważ nie od dziś wiadomo, ze produkcja jest dużo bardziej łatwiejsza niż sprzedaż produktu.

Więcej…

   

Fazy rozwoju przedsiębiorstwa a fundusze venture capital

Rozwój przedsiębiorstwaPrzedsiębiorstwo w zależności od wielkości i potencjału wyjściowego potrzebuje kapitału na różne cele. Nie istnieje jeden konkretny schemat wsparcia stosowany przez fundusze venture capital, bo każda sytuacja jest inna. Wszystko zależy od fazy rozwoju firmy.

Więcej…

 

Obligacje jako źródło finansowania firmy - czy to opłacalne?

ObligacjeEmisja obligacji to jeden z korzystnych sposobów na finansowanie rozwoju działalności własnego biznesu. Choć powszechnie obligacje kojarzą się z ogromnymi sumami emitowanymi przez Skarb Państwa, równie dobrze emitentem może zostać małe lub średnie przedsiębiorstwo, a nawet osoba prywatna. To doskonała alternatywa dla pożyczek czy kredytów bankowych. Jak możesz wykorzystać obligacje w swojej organizacji?

Więcej…