Firma
Logistyczna obsługa klienta - definicja, elementy, strategie
Logistyczna obsługa klienta jest ważnym elementem całego procesu logistycznego w danej firmie. Ma ona wielkie znaczenie dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa. Definicje jej można odnaleźć w różnego rodzaju publikacjach jak i propozycjach literaturowych z zakresu logistyki.
Dystrybucja - zarządzanie, rodzaje, logistyka, sieć, kanał
Współczesne przedsiębiorstwo kładzie nacisk na metody dystrybucji wyprodukowanych produktów, ponieważ nie od dziś wiadomo, ze produkcja jest dużo bardziej łatwiejsza niż sprzedaż produktu.
Fazy rozwoju przedsiębiorstwa a fundusze venture capital
Przedsiębiorstwo w zależności od wielkości i potencjału wyjściowego potrzebuje kapitału na różne cele. Nie istnieje jeden konkretny schemat wsparcia stosowany przez fundusze venture capital, bo każda sytuacja jest inna. Wszystko zależy od fazy rozwoju firmy.
Obligacje jako źródło finansowania firmy - czy to opłacalne?
Emisja obligacji to jeden z korzystnych sposobów na finansowanie rozwoju działalności własnego biznesu. Choć powszechnie obligacje kojarzą się z ogromnymi sumami emitowanymi przez Skarb Państwa, równie dobrze emitentem może zostać małe lub średnie przedsiębiorstwo, a nawet osoba prywatna. To doskonała alternatywa dla pożyczek czy kredytów bankowych. Jak możesz wykorzystać obligacje w swojej organizacji?
Więcej artykułów…
- Jak przeprowadzić udane badanie satysfakcji klienta?
- System logistyczny - definicja, struktura, cechy, przykłady
- Sponsoring jako sposób promocji firmy
- Style kierowania zespołem - pracownikami
- Delegowanie zadań, uprawnień w firmie
- Otoczenie rynkowe
- Formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej
- Zasady rachunkowości
- CEIDG - Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
- Działalność gospodarcza - formy organizacyjno-prawne
- Klasyfikacja spółek
- Spółki kapitałowe
- Uchwała rady nadzorczej spółki z. o.o. podejmowana w trybie obiegowym
- Optymalizacja czasu pracy