Firma
Mikrootoczenie i makrootoczenie przedsiębiorstwa
Mikrootoczenie przedsiębiorstwa, które określane jest również między innymi jako otoczenie bezpośrednie bądź otoczenie konkurencyjne, to czynniki funkcjonowania firmy na danym rynku i w danej branży, które wpływają na jego rozwój i funkcjonowanie. W jego zakres wchodzą podmioty, które związane są z firmą i jej działalnością - klienci, dostawcy, konkurencja.
Definicja promocji. Cele i funkcje promocji
Zanim potencjalny klient dokona zakupu towaru, osiągnięte muszą zostać takie etapy, jak zwrócenie uwagi, wywołanie zainteresowania, stworzenie chęci posiadania towaru oraz przekonanie do zakupu. To właśnie one definiują promocję. Sprawiają, że u potencjalnego nabywcy pojawi się chęć odbioru oraz pojawi się rozważanie nad zakupem dobra. Czym dokładnie jest promocja?
Dystrybucja - zarządzanie, rodzaje, logistyka, sieć, kanał
Współczesne przedsiębiorstwo kładzie nacisk na metody dystrybucji wyprodukowanych produktów, ponieważ nie od dziś wiadomo, ze produkcja jest dużo bardziej łatwiejsza niż sprzedaż produktu.
Reklama - definicja, funkcje, cele, istota
Reklama stanowi jedno z głównych narzędzi stosowanych przez przedsiębiorców celem dotarcia do klienta z informacją o nowym produkcie, usłudze lub marce. Podstawowe definicje określają reklamę, jako płatną formę prezentacji o charakterze nieosobistym, a także promocję pomysłów lub usług przez określonego sponsora. Podmiotami inwestującymi w reklamę są nie tylko przedsiębiorstwa, ale też instytucje, organizacje społeczne i zawodowe, które potrzebują pewnych form reklamy skierowanej do konkretnego odbiorcy.
Więcej artykułów…
- Spółka handlowa - czym jest? Rodzaje i porównanie spółek handlowych
- Konkurencja monopolistyczna, monopol, oligopol
- Style kierowania zespołem - pracownikami
- NPM - New Public Management
- Otoczenie rynkowe
- Zasady rachunkowości
- Najważniejsze imprezy targowe w Polsce
- Działalność gospodarcza - formy organizacyjno-prawne
- Uchwała rady nadzorczej spółki z. o.o. podejmowana w trybie obiegowym