Firma

Mikrootoczenie i makrootoczenie przedsiębiorstwa

Mikrootoczenie przedsiębiorstwaMikrootoczenie przedsiębiorstwa, które określane jest również między innymi jako otoczenie bezpośrednie bądź otoczenie konkurencyjne, to czynniki funkcjonowania firmy na danym rynku i w danej branży, które wpływają na jego rozwój i funkcjonowanie. W jego zakres wchodzą podmioty, które związane są z firmą i jej działalnością - klienci, dostawcy, konkurencja.

Więcej…

 

Definicja promocji. Cele i funkcje promocji

Definicja promocjiZanim potencjalny klient dokona zakupu towaru, osiągnięte muszą zostać takie etapy, jak zwrócenie uwagi, wywołanie zainteresowania, stworzenie chęci posiadania towaru oraz przekonanie do zakupu. To właśnie one definiują promocję. Sprawiają, że u potencjalnego nabywcy pojawi się chęć odbioru oraz pojawi się rozważanie nad zakupem dobra. Czym dokładnie jest promocja?

Więcej…

   

Dystrybucja - zarządzanie, rodzaje, logistyka, sieć, kanał

Zarządzanie dystrybucjąWspółczesne przedsiębiorstwo kładzie nacisk na metody dystrybucji wyprodukowanych produktów, ponieważ nie od dziś wiadomo, ze produkcja jest dużo bardziej łatwiejsza niż sprzedaż produktu.

Więcej…

 

Reklama - definicja, funkcje, cele, istota

ReklamaReklama stanowi jedno z głównych narzędzi stosowanych przez przedsiębiorców celem dotarcia do klienta z informacją o nowym produkcie, usłudze lub marce. Podstawowe definicje określają reklamę, jako płatną formę prezentacji o charakterze nieosobistym, a także promocję pomysłów lub usług przez określonego sponsora. Podmiotami inwestującymi w reklamę są nie tylko przedsiębiorstwa, ale też instytucje, organizacje społeczne i zawodowe, które potrzebują pewnych form reklamy skierowanej do konkretnego odbiorcy.

Więcej…